zondag 2 februari 2014

ah...


De Wilde Aardbei houdt wel van hondjes. En omdat er een vriendin ging verhuizen naar de andere kant van het land, en die vriendin ook wel van hondjes houdt, was de keuze voor een afscheidskadootje snel gemaakt. Na wat nijver handwerk stond dit exemplaar op de stoel:

Teckel
ontwerp Naomi Tabatha
aangepast De Wilde Aardbei
febr. 2014


Daar bleef-ie niet lang staan natuurlijk, al snel zagen we nog net dit:

waarna hij richting de tuin verdween.

Gelukkig was-ie daar nog bereid tot poseren!



En zeg nu zelf, zo'n hondje wil iedereen toch wel hebben rondlopen?

Teckel
ontwerp Naomi Tabatha
aangepast De Wilde Aardbei
febr. 2014

Fijne dag!
De Wilde Aardbeien

7 opmerkingen:

  1. Neeeee wat een poepje! Wat een olijkerd! Wat een liefje! Ik ben flieft! Het is dat ik probeer om mijn huis wat leger te krijgen want ik zou anders acuut een bestelling plaatsen, of dat nou kan of niet.
    Ik durf niet meer te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk hondje en ja wil die nu niet met zijn blije snuitje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woef dar wil ik wel even mee spelen wat een leukerd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is die leuk !!!!!!!. Word ik hebberig van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel erg schattig!
    Echt mooi gemaakt zeg :)
    fijne dag, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen